رونمایی از شارژر شگفت انگیز ال جی
نوشته شده توسط : ali
 
در آخرین روز کنفرانس جهانی موبایل گجت ها و و دیوایس های گوناگونی معرفی شدند،در اینجا ما به سراغ یک شارژر بیسیم رفته ایم که کمپانی سازنده آن مدعی است...

خبــر نو: در آخرین روز کنفرانس جهانی موبایل گجت ها و و دیوایس های گوناگونی معرفی شدند،در اینجا ما به سراغ یک شارژر بیسیم رفته ایم که کمپانی سازنده آن مدعی است که این شارژر کوچکترین شارژر بیسیم در دنیاست و به یک توپ هاکی شباهت دارد.
کمپانی سازنده این شاژر نامی پرآوازه دارد که این اواخر با تلویزیون های خود نیز دنیای دیجیتال را به وجد آورده است،بله درست حدس زدید،کمپانی ال جی سازنده این شاژر بیسیم می باشد.



ال جی در رابطه با این شارژر توضیحاتی داده است که به آن اشاره می کنیم:
این شارژر دارای سطحی کاملا مسطح بوده و قطر این شارژر 6.9 سانتی متر است.نام این شارژر نیز WCP-300 نام دارد.فناوری که در این شارژر به کار گرفته شده از نوع القای الکترومغناطیس می باشد که دارای گواهینامه QI نیز بوده.
به گزارش خبــر نو این شارژر از تمام گوشی هایی که از QI بهره میبرند،پشتیبانی می کند.طبق اطلاعات منتشر شده ال جی بیان نموده که در گوشی های نسل بعد از این نوع تکنولوژی استفاده خواهد کرد که این خود پیشرفت عظیمی در صنعت شارژ بیسیم می باشد.
 
مطالب مرتبط
 




:: بازدید از این مطلب : 640
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 28 اسفند 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: